Nopea toimitus
Laaja valikoima
Yli 50 vuoden kokemuksella
SuomeksiIn English
Arvo-Helat OyArvo-Helat Oy

Tilausehdot

1. Tilaaminen

1.1. Tilaamalla tai rekisteröitymällä annat suostumuksesi sille, että talletamme tilaajatiedot asiakasrekisteriimme. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille kuin yhteistyökumppaneille tai viranomaisille. Verkkokaupan kautta tilatessa tiedot välitetään meille salattuna.

1.2. Verkkokauppaa käytettäessä ja tilatessa tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta.

1.3. Teollisuusasiakkaat voivat rekisteröitymällä luoda itselleen omat tunnukset verkkokauppaamme ja saada niiden avulla näkyviin tukkuhinnaston. Uusien tunnusten käyttö edellyttää niiden aktivointia, jonka suoritamme yleensä viimeistään seuraavana työpäivänä. Tunnusten käyttö myös nopeuttaa tilaamista, koska toimitus- ja laskutustiedot voi tallentaa verkkokaupan muistiin.

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse (puhelin 06-2806400).
Tilaaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
Tilaajan tulee ottaa huomioon, että tilausvahvistus voidaan tilaajan koneella tulla määritellyksi roskapostiksi.

2.2. Tilaus on voimassa, kun Arvo-Helat Oy on vahvistanut tavaran saatavuuden.

3. Hinnat

3.1. Arvo-Helat Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

3.2. Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron, paitsi sisäänkirjautuneena oleville sopimusasiakkaille näytetään hinnat ilman arvonlisäveroa.

4. Maksuehdot

4.1. Maksu tapahtuu jollain seuraavista maksutavoista:

  • Verkkokaupassamme
    • Verkkopankki-, kortti- tai mobiilimaksu (Paytrail)
    • Ennakkolasku
    • Maksu noudon yhteydessä
    • Lasku (sopimusasiakkaille)

  • Toimipisteessämme
    • Maksukortti 
    • Käteinen
    • Lasku (sopimusasiakkaille)

4.2 Maksut verkkopankki-, kortti- tai mobiilimaksulla verkkokaupassamme (Paytrail maksupalvelutarjoaja)

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

4.3 Laskutusvaihtoehdot

Laskutusvaihtoehtomme ovat:

  • Sähköpostilasku
  • Verkkolasku
  • Paperilasku
Jos haluat laskun verkkolaskuna, ilmoita verkkolaskutustiedot ensimmäisen tilauksen yhteydessä lisätietona.

5. Toimitusehdot

5.1 Toimitusvaihtoehdot

  • Kodinsisustajille
    • Toimitettuna kotimaahan (minimitilaus 30 EUR)
      • Postipakettina lähimpään postiin (säilytys 7 päivää) 6,99 EUR sis. alv.
      • Ovelle-pakettina perille kannettuna 15,69 EUR sis. alv.
      • Vaihtoehto minimitilauksen ohittamiseen löytyy täältä.
    • Nouto Arvo-Heloista (ei minimitilausta)
  • Sopimusasiakkaille
    • Posti- ja toimituskulut perille kannettuna 10kg asti EUR 13,40 alv 0% tilauksista Suomessa.
    • Yli 10kg tai suurikokoisille lähetyksille toimituskulut näkyvät tilausvahvistuksella tai laskulla.
    • Mikäli muuta ei ole sovittu, toimitus tapahtuu vapaasti myyjän varastossa Jurvassa (EXW).

5.2 Toimitusaika

  • Heti - maksutavasta ja varastotilanteesta riippuen.
  • Olemme yhteydessä tilaajaan, mikäli tilauksen lähetys viivästyy esimerkiksi saatavuuden vuoksi.
  • Verkkokaupasta tilatut tuotteet lähetämme ilman erillistä toimitusvahvistusta.
  • Postitse lähetettyä tilausta on mahdollista seurata OmaPosti -sovelluksen kautta.

5.3 Palautukset

  • Kuluttajatilaajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa vastaanottamisesta. Seuraavia ohjeita on noudatettava tarkasti.

    Palautettavan tuotteen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautuksesta on tehtävä ilmoitus, pelkkä palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä. Postista noutamatta jätetyistä lähetyksistä veloitamme asiakkaalta postikulut. Ilmoita palautuksesta neljäntoista (14) päivän kuluessa joko sähköpostilla tai puhelimitse 06 - 280 6400. Jos paketti on yli 1,0m pituinen, mainitse asiasta ja odota erityisohjeitamme.

    Palautukset on lähetettävä meille Postilla. Tulosta oheinen palautuslomake ja liitä se palautukseen. Tilaaja vastaa palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvista kuluista. Kulut määräytyvät Postin pakettihinnoittelun mukaisesti.

    Palautukset lähetetään osoitteeseen:
    Arvo-Helat Oy
    Sähkötie 14
    66300 JURVA


    Toimitus mielellään suoraan meille tai Postiin (ei automaattiin)

    Vastaanotettuamme palautuksen ja todettuamme sen olevan palautusehtojemme mukainen, hyvitämme tuotteiden hinnan lain edellyttämän 14 päivän sisällä. Jos kaikki tilatut tuotteet palautuvat, hyvitämme myös alkuperäisen tilauksen yhteydessä maksetut edullisimman toimitustavan mukaiset toimituskulut.

6. Tuotevastuu

6.1. Tilaajan tulee tarkastaa vastaanottamansa tuote. Mikäli on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee asiasta ilmoittaa kohtuullisessa ajassa meille.

6.2 Emme ole vastuussa välillisistä vahingoista. Mikäli toimittamassamme tuotteessa on virhe, korvaamme ainoastaan virheellisen tuotteen osuuden. Emme vastaa vahingosta, joka johtuu tavaran viivästymisestä, virheellisyydestä tai vajaasta määrästä.

6.3 Tilaajalla on vastuu tuotteen soveltuvuudesta valittuun käyttökohteeseen ja -tarkoitukseen.

7. Ylivoimainen este (Force majeure)

7.1. Arvo-Helat ei vastaa siitä, että vahvistetun tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

8. Riitojen ratkaisu

8.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

8.2. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Copyright © 2025 Arvo-Helat Oy Tietosuojaseloste Evästeasetukset